Törmäsin näin ihaniin tonttuihin...Pakko oli ikuistaa!!Ensin koko joukko:

Pukin komennuksessa tietysti!
Sitten hieman lähempää:

Harmi,kun jäi hieman epäselväksi...Mutta kerran vielä,lähempääkin:
Jokaisella on oma ilmeensä!Nämä ovat tietysti mummin huovutustöitä!
Kellojen päälle tehtyjä..Hommaa on piisannut ja paljon!
ILOISTA JA STRESSITÖNTÄ JOULUN AIKAA KAIKILLE!!!























Kommentit