Viime ja osa tällä viikolla tulleista korteista esittelyyn nyt!
USA:sta tuli seuraavat

Tämä oli toinen lähettäjän laittama kortti, ensimmäinen ei koskaan saapunut perille. Vaan saattaahan tuo Itella vaikka yllättääkin ja tuoda kortin aikojen kuluttua ;) Miunkii lähettämiä kortteja on jossain hukassa 5 kappaletta. Näitäkin pystyy seuraamaan omailta PC sivuilta.
Seuraavaksi aivan uskomattomia maisemia!

On meilläkin Repovedellä hulppeita maisemia, muttei kyllä näin ;))
Vielä lisää rapakon takaa

Sitten pomppaamme Saksan kautta kaukomaille

Ensin Kiinaan

Ja sitten Taiwaniin

Matkailu avartaa!!























Kommentit