Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Kikan Blogi

maanantai, 18. helmikuu 2013

Plakaatteja

 

 

 

Jaa
Lähettänyt: kikkavii - 18.2.2013 klo 23.27
Tunnisteet:
  • Vierailijat (21.9. alk.)


    Ilmainen www-laskuri
  • Linkit

     


     


     


     Tyttäreni blogi:


     


     


     




     


     


     OMA BLOGI NAPPINI

     

     

     


     Huopatossunen


     Janetti


     Shekina


    Ixu





     


     


    Vihervaaranneli


    INGE


     Oopon höpinöitä


    Sinikan kutimet




    Äitiliini


     


     


     


     




    '



     


     


     

  • Kautta maailman

    Locations of visitors to this page


    Tämä uusi kartta on aloittanut


     laskennan 6.2.2009


     


     


     

  • Täällä on nyt


    25967.jpg
  • Olen tässä mukana

     Photobucket


      


     

  • Kalenteri



    Free Blog Content

  • Nappini täältä


    Tässä miun nappi, saat viedä mukanasi!


     


     


     



     

  • Tämä laskuri lisätty 24.6.2008

    labels=1
  • Kyläpaikkoja

    Photobucket


    1171138.jpg


     matkukuu.gif

  • Blogi-arkisto

    • 2012 (1)
      • Marraskuu (1)
        • Hengissä ollaan
    • 2011 (13)
      • Toukokuu (1)
        • Viimeinen SNY lähetys tältä keväältä
      • Huhtikuu (2)
        • SNY postia kahteen kertaan
        • Omat sukat
      • Maaliskuu (7)
        • Maaliskuun SNY lähetys
        • Rose mohair luxus - huivi
        • Lappuja Ystävyyden peittoon
        • Lahja SNYltä
        • Apeuden poistoa, elämä potkii
        • Mamman tuubi
        • Muutamat varpaan lämmittimet :)
      • Helmikuu (1)
        • Eka paketti kevään SNYltä :)
      • Tammikuu (2)
        • Sukkia siellä, sukkia täällä
        • Uusi SNY kierros
    • 2010 (51)
      • Joulukuu (5)
        • Joulukuun SNY paketti
        • Ystävyyden peitto
        • Sukkia, kuulumisia, SNY asiaa.....
        • Muutama huivi ennen huivitaukoa :)
        • Marraskuun SNY paketti
      • Lokakuu (2)
        • Lokakuun SNY paketti
        • Vihreä FlipFlop
      • Syyskuu (3)
        • Postcrossing
        • Eka SNYpakettini!
        • Postcrossing
      • Elokuu (2)
        • Kesän huivisatoa
        • SNY syksy 2010
      • Heinäkuu (1)
        • Hengissä ollaan
      • Kesäkuu (3)
        • Pakkohan se nyt on...
        • Ystävyyden peittoa varten
        • Kortteja, Postcrossing
      • Toukokuu (13)
        • Kesäistä lankavaihtoa
        • Nyt se on sitten loppu...
        • Rose mohair
        • Kortteja, kortteja
        • Postcrossing
        • FlipFlop -huivi
        • Postcrossing kortteja
        • KirjoPirkasta huivi
        • Postcrossing kortteja
        • Anopille tehtyä
        • Muutama PC -Kortti
        • Eka Baktus
        • Postcrossing
      • Huhtikuu (7)
        • Uusi ilme, keväinen
        • Toiseksi viimeinen... ;(
        • Nurin niskoin
        • Pienet sukat
        • Huivia, huivia
        • Arvonnan tulos :)
        • Snyni ylläri
      • Maaliskuu (5)
        • Tonnit paukkuu -arvontaa
        • Lappurullia
        • Omaan jalkaan
        • SNYni muisti
        • Kiitos :)
      • Helmikuu (5)
        • Tilaushuivi
        • Virkatut pikkuliinat
        • SNYni eka paketti
        • Ystävyyden peitto
        • Valokuvahaaste
      • Tammikuu (5)
        • SNY:ni eka kontakti
        • Likalle huivi
        • Kortteja muutama
        • Naamakirja valtaa aikaa
        • Postcrossing
    • 2009 (165)
      • Joulukuu (11)
        • Teinpä uuden blogin
        • Tässä touhun keskellä...
        • Kevään SNY kierros
        • Pakkanen puree...
        • SNYni viimeinen
        • Ylläripostia
        • Sain ihanaa postia
        • Sain uuden napin!
        • Laitanpa myyntiin
        • Postcrossing
        • Pitipä katsoa moneen kertaa...
      • Marraskuu (2)
        • Ilimoitus asiaa
        • SNY:ltä postia
      • Lokakuu (8)
        • Huiveja, pitkästä aikaa
        • Sukkia, sukkia
        • Postcrossing
        • Mukaan yllätyksiin
        • Toveri lokakuu
        • SNY:ni toinen lähetys
        • Valmistuneita sukkatehtaasta
        • Toveri lokakuu
      • Syyskuu (13)
        • Omat sukat
        • Sukkatehtaan avajaiset
        • Rannekkeet
        • Laulu, joka koskettaa
        • Mummon patalappuja
        • Kortteja, kortteja
        • Postcrossing
        • Toveri syyskuu
        • Toverikuun yhteenveto
        • Sny:ni eka paketti!
        • SNY09 alkanut jo aikoja sitten!
        • Palkinnot postitettu!
        • Synttäriarvonta!
      • Elokuu (8)
        • Muistakaahan osallistua arvontaa!
        • Kätten jälkiä
        • Postcrossing
        • Sukkasatoa 2009
        • Synttäriarvontaa!
        • Postcrossing
        • Heinäkuukin sitten meni...
        • Toveri elokuu
      • Heinäkuu (13)
        • Lähtölaskenta on alkanut
        • Akkainviikon pelastukseni
        • Mummon patalappuja
        • Postcrossing kortteja
        • 300. postcrossing- korttini
        • Korttipajasta
        • Toveri heinäkuun 2 ekaa lähetystä
        • Turinaa ja marinaakin, vaikka muuta piti
        • Mummoa muistellen
        • Kortteja omin kätösin
        • Olisi pieni pyyntö...
        • Omasta korttitehtasta
        • Surullinen uutinen
      • Kesäkuu (17)
        • Ihana kuva
        • Postcrossing
        • Toveri kesäkuu
        • Sain tunnustuksen
        • Lähdin mukaan monenlaiseen piristykseen!
        • Esittelyjä ja kortteja
        • Kiitos kaunis Nitalle..
        • Kortteja kotipainosta
        • Parit jaettu
        • Askartelutavaravaihto
        • Kesäkuun toka vaihto
        • Oma tekemää
        • Saatua inspiraatiota
        • Kesäkuun eka vaihto
        • Postcrossing
        • Viimein toveri toukokuun viimeinen lähetys
        • Toveri kesäkuu
      • Toukokuu (27)
        • ATC -kortteja
        • Ennen sadetta
        • Sain tunnustuksen
        • Oma tekemiä
        • Toveri toukokuun 3. lähetykset
        • Postcrossing
        • Sain kukkasen
        • Muutama kortti
        • Sain haasteen
        • Toveri kesäkuu
        • Lisää ATC -kortteja
        • Ensimmäiset ATC korttini
        • Ystävyyden peitto
        • Junasukkia
        • Toveri toukokuun toinen lähetys
        • Kysynpä uudestaan
        • Postcrossing ajantasalle
        • Toveri huhtikuun viimeiset lähetykset
        • Toukokuun ekat ja kysymys ATC- korteista
        • Hakematta ollut tunnustus
        • Muutama kortti
        • Laputtelua
        • Huomenta!
        • Nyt on niin paha olo...
        • Isoja kortteja ja harvinaisuus
        • Ylläpito poisti...
        • Toveri toukokuu
      • Huhtikuu (22)
        • Kortteja.. Ja vappua
        • Korttien harjoittelua
        • Lankakaupoilla
        • Tunnustusta
        • Pari korttia
        • 3d kuville käyttöä??
        • Vauvasukkia
        • Kävinpä ilmoittautumassa
        • Saatuja plakaatteja
        • Toinen huhtikuun vaihto
        • Postin tuomaa
        • Toveri huhtikuun eka lähetys
        • Kuutamoita
        • Ystävyyden peittoon laitettua
        • Muutama viime viikon kortti
        • Arvonnan palkinnot
        • Ystävyyden peittoon
        • Huovutettu kassi
        • Huhtikuun toveri
        • Viimeinen toveri maaliskuun lähetys
        • Lähdinpä mukaan
        • Pari korttia maailmalta
      • Maaliskuu (19)
        • Ja voittaja on....
        • Ihana saalis!
        • Onko tarvetta leikatulle kuville?
        • Valokuvahaaste, kesäfiilistelyjä
        • Arvonta seis!
        • Sain tunnustuksen
        • Muistattehan ...
        • Postintuomaa, vuohenputkea, iloa
        • Kortteja tällä viikolla
        • Jälkijunassa
        • Sain tunnustuksen
        • Meillä huovutetaan!
        • Loput viikon 10 kortit
        • ToveriMaaliskuu
        • Kukkasia ja lankoja
        • Helmikuun toverikuun vaihdot
        • Lappuja peittoon
        • Muutama kortti viikolta 10
        • Vauvalle muistoksi
      • Helmikuu (13)
        • Yhteenveto helmikuusta
        • Lähdin mukaan
        • Postcrossing
        • Arvontaa
        • Uusi nappi
        • Halusin vain....
        • Pojalle ja vaavalle
        • Postin tuomaa
        • Eka lähetys helmikuussa
        • Käsityö kirjallisuutta vaihdetaan
        • Laputtelua
        • Yhteenvetoa tammikuusta
        • Tammikuun kortteja
      • Tammikuu (12)
        • Toverikuun lähetykset tammikuussa
        • Teddy & Rose, ja avun pyyntö
        • Toveri tammikuulle oma lähetys
        • Lappuja,lappuja
        • Likan sukat
        • Toverikuu
        • Voi juman paukku!!!
        • Kiitos tyttärelle!
        • Taaperolle tehtyä
        • Salainen joululahjani
        • Loppuvuoden korttisatoa
        • Loppuvuoden korttisatoa, isot
    • 2008 (207)
      • Joulukuu (7)
        • Muutama kortti
        • Paljon on aikaa mennyt
        • Uutuuksia
        • Yhteenveto
        • Isoja kortteja
        • Kortteja maailmalta
        • Kolibri, Polkkaa
      • Marraskuu (6)
        • Turinaa tämän hetken tilanteesta
        • Viimein viimeiset korret
        • Muualta, maailmalta
        • Muutama kortti... tai sitten ei
        • Tilannekatsaus
        • Koneet kaatuu!!! Akkakin ??
      • Lokakuu (17)
        • Muutama kortti
        • Korsia latoon
        • Lappuja peittoon
        • Tytärkin innostui
        • Syyskuun tarjous
        • Saksasta ja Liettuasta
        • Lisää settejä
        • Ostinpa lankaa
        • Setti taaperolle
        • Villasukat likalle
        • Lappuja postitin
        • Viikon 40 kortteja seuraavaksi
        • Viikon 39 loput kortit
        • Vaavalle sukat
        • Vielä lisää yksi kortti
        • Korttejakin on saapunut
        • Korsia Heinälatoon
      • Syyskuu (16)
        • Oon mie hengissä....
        • Uusimmat kortit maailmalta
        • Liian pienet tossut
        • Unisukat
        • Siippani tossut
        • Tää on nyt sitten viimeinen vähään aikaan
        • Sukkalankaa
        • 4 korttia maailmalta
        • Mie ja lankakasa
        • Kaunis Rose
        • Kortteja jälleen maailmalta
        • Heinälatoon
        • Lankaa hamstrasin
        • Gaala -iltaan
        • Tilkkuja
        • Heinälato kutsuu...
      • Elokuu (15)
        • Suuri huivi
        • Palkinnoksi laitettu
        • Tilkkupeittoon tehtyä
        • Kolmiohuivi Siljasta
        • Jälleen Saksasta
        • Saapuneet aikoja sitten
        • Pari korttia
        • Mukaan Salaiseen joululahjaan...
        • Mukaan sukkatalkoisiin
        • Ja arvonnan voitti...
        • Muutama kortti maailmalta
        • Perille jo mennyt
        • Omatekemiä kortteja
        • Arvontaan osallistuminen POIKKI
        • Vielä ehdit osallistua
      • Heinäkuu (7)
        • Synttäriarvontaa pukkaa
        • Tilkkupeittoon
        • Terkkuja maailmalta
        • 3 korttia maailmalta
        • Tunnustuksia
        • Pakko vielä kysellä !!
        • Voititko sie 3000 dollaria???
      • Kesäkuu (21)
        • Sateinen juhannusaatto
        • Viikon 26 kortit
        • Turkoosi Alpaca
        • Vaihdossa mukana
        • Onnettaren suosiossa
        • Maailman ihanin tilkkupeitto
        • Kaulaliina Mysticistä
        • Sain omat napit
        • Laitoin maailmalle
        • Juhannusviikon kortit
        • Rakkaalle Äidille..
        • Palataanpa ajassa taaksepäin...
        • Vielä Kiinasta
        • Englannista
        • Hollannista
        • USA:sta
        • Virosta
        • Unkarista
        • Nöyrin kiitokseni!!
        • Viime viikon lappuset
        • Omia kortteja
      • Toukokuu (36)
        • Sain haasteen...
        • Saksasta
        • Taiwanista
        • Ruotsista
        • Englannista
        • Arvonta suoritettu
        • Poikki !!!
        • Muistutan arvonnasta...
        • Tässä meinas mennä hermo
        • Tyttö ja poika kortit
        • Portugalista
        • USA:sta
        • Muistutuksia
        • Jenkkilästä
        • Venäjältä
        • Arvontaa!!
        • Poistomyyntiä kuvin
        • Kukkasia korteissa
        • Kiinasta
        • Saksasta
        • Sloveniasta
        • Hollannista jälleen
        • Portugalista,Bragasta
        • Vuokkoja
        • Ekat,omatekemät kortit....
        • Kukan nimi hukassa...
        • Vihreä alpakkahuivi
        • Lisää esikkoja
        • Etelä-Afrikasta
        • Tämän viikon laput
        • Portugalista
        • Tallinnasta, Virosta
        • Keväisiä esikkoja
        • Amerikasta,Floridasta
        • Ruotsista
        • Kaukaa Kiinasta
      • Huhtikuu (25)
        • Lappusia peittoon
        • Hollannista
        • Turkista, Istanbulista
        • Mystic
        • Miun peittoon!!
        • Napoli- langasta tehty huivi
        • Saksasta,Duisburgista
        • Lappuja postiin
        • Minä, heikkona lankoihin....
        • Kaliforniasta
        • Saksasta, Berliinistä
        • Hollannista
        • Austraaliasta
        • Laputteluun...
        • Arvonnan voittoni!
        • Lumesta tehtyjä
        • Sloveniasta
        • Floridasta
        • Alpakkahuivi
        • Poistoihin päivitystä
        • Kiinasta
        • Tossut
        • Skotlannista
        • Liettuasta
        • Aprilliako ??
      • Maaliskuu (20)
        • Alpakkalangasta tehtynä
        • Ameriikasta
        • Jälleen Saksasta
        • Ostin uutta lankaa
        • POISTOT päivitetty
        • Saksasta
        • Vielä lappuja
        • Pääsiäinen vaan jatkuu ja jatkuu....
        • Synttärilahjaksi
        • Viime viikon laput
        • Tsekistä ja Saksasta
        • Ranskasta
        • Muniva kana
        • Lahjaksi saatu
        • Eka kolmiohuivini
        • Poistomyyntiin !!!
        • Naistenpäivän iltaa
        • Flamingoja ja lokkeja
        • Jämälangoista
        • Enkeli
      • Helmikuu (21)
        • Joutsentaulut
        • Itävallasta
        • Lappuni
        • Jämälangoista
        • Tupsuja
        • Alankomaista ja Venäjältä
        • Portugalista ja Thaimaasta
        • Belgiasta ja Saksasta
        • Tää on MIUN !!!
        • Silja...Kaupasta pelastettu
        • Kiitos ja Onnea!!
        • Täällä sun tyttäres
        • Maailmalta
        • Espanjan terkut
        • Menninkäinen
        • Välityö
        • Kilpailu :Tonni rikki
        • Lankaostoksilla
        • Lapsen taulu ja muotokuvat
        • Kaulaliina Color
        • Saksan Rottweil
      • Tammikuu (16)
        • Salomonin solmut ja kaulaliina
        • Kaulaliinoja virkaten
        • Postcrossing uutisia
        • Synttäreitä
        • Silhuetti taulu
        • Huovutuksia
        • Alankomaista
        • Uusin parini
        • Valoa sateen keskelle
        • Tälläisen sain!!!
        • Lapselta lahjaksi
        • Mummin huovuttamaa
        • Siis tämän näköinen....
        • Loppuvuoden postcrossing kortit
        • Tehtyjä Käsitöitä
        • Vuoden eka
    • 2007 (84)
      • Joulukuu (8)
        • Vuoden viimeinen...
        • Tonttujoukko
        • Kiirettä piisaa
        • Rio de Janeiro
        • Katti Karvajalka
        • Pari nro 23
        • L.A. news
        • Massa leivontaa
      • Marraskuu (27)
        • Tunnelmapala...
        • Kurre ja delfit
        • Valkohäntäpeura
        • Synttärihumua
        • Ventti ja sorsapari
        • Mummin ihanuuksia vielä...
        • Lasten kiitos
        • Terveisiä Austraaliasta
        • Viimeinkin...
        • Kynttilätunnelmaa
        • Lahja lapselta
        • Ihanaisia
        • Kortit Saksasta ja Alankomaista
        • Lapsen pöllöjä
        • nro 18
        • Huovutettua
        • Sain lahjan,,,
        • Huovutusta
        • Pari nro 17
        • Siis waude!!!
        • Uusin sukkaparini
        • Huovutusta
        • Kissamaista Halloweenia
        • Kortteja maailmalta
        • Huovutettu kranssi
        • Linnoja Ranskasta
        • Nyt ne on valmiina!!
      • Lokakuu (26)
        • Himmeli
        • Munchen ja Murcia
        • 14 paria melkein valmiina
        • Se on loppu nyt.....
        • Kaukaa Kiinasta
        • Sikako täällä
        • Pari nro 13
        • Portugalista
        • Postin tuomaa
        • Huovutettu pöytäliina
        • Kasa kynttilöitä
        • Kynttiläsomiste ulos
        • Kaukaa Kiinasta
        • Lumiukko huovuttamalla
        • Kortti maailmalta
        • Mustikka ja mansikka
        • Valmiita sukkia taas
        • Voimia alkavaan viikkoon!!
        • Maisemia maailmalta
        • Terveisiä Eestistä!
        • Pari nro 9
        • Japanista 2 kerrallaan...
        • Vielä silmäniloa!
        • Kustikin polkee maailmalta
        • 7 veljestä muotoutuu...
        • Syksyä ja vaahteroita
      • Syyskuu (16)
        • Eipä nukuta ,ei....
        • Postcrossing jatkuu...
        • Tuotoksia...
        • Dallasin tunnelmissa....
        • Sukkapari nro 4
        • Neitiäkin onnisti!!!
        • Uusia inspiraation lähteitä...
        • Vähän lähempää...
        • Lisää postikortteja maailmalta...
        • Sukkapari nrot 2 ja 3
        • Kortti jenkeistä
        • Keskellä viikkoa....
        • Aurinkoista perjantaita!!!
        • Tällaiset tuli....
        • Postcrossing
        • Valmiita on!
      • Elokuu (7)
        • Syksyn eka sukka...
        • Kiirettä pitää....
        • Elvis
        • Kurkkukipua ja salamointia
        • Karkulainen...
        • Tässä meidän perheen lemmikki
        • Tästä(kö) se alkaa...?
  • Sivut

    • Kuka sivuillani vierailee ... ?
    • Näissä vierailen usein
    • Ohimenneitä
    • POISTOTUOTTEET KUVIN
    • Plakaatteja
    • Poisto myyntiin
  • Henkilötiedot

    Kaikkea mahdollista... Käsitöitä,kynttilöitä, jutustelua.... Harrastuksia muuten vain. Perheessä 2 tenavaa ja aviomies.
     
    Spostia tulee osoitteella
    [email protected]

  • Tagipilvi

    3 D kortteja Heinälato Huivit Kaulaliinat Kiitos! Kilpailu : Tonni rikki Kilpailut / Arvontaa Kortteja Kuulumisia Käsitöitä Lankakaupoilla Lasten töitä Mummin ihanuudet Omalla pihalla Postcrossing SNY kevät 2010 SNY kevät 2011 SNY syksy 2010 SNY09 Sukat Tunnustuksia Tässä olen mukana Vaihtoja Väkertelyjä Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net