Muutamia junasukkia olen tehnyt. Niissä on mukavan oloinen varsi, joten testaamaan, millainen varsi olisi aikuisen sukassa. Miksei se voisi toimia näinkin!

Ihan kivat tuli! Koko on n. 39 ja Novitan 7 veikkahan se lanka :)  Tämmöiset teen varmaan itsellenikin, vaikkapa SNYni langoista, mutta nyt ensin muutama pari ystävälle . Onpa ollut kiva neuloa sukkia.

Sain SNYltä Knit Pron puiset puikot ja ne on IHANAT!! Tai no, toinen setti on miulla nyt menossa. SNYltä saaduista meni 1 puikko poikki, joten oli ihan pakko tilata uudet! Aivan upeat , kevyet ja kauniit puikot. Enpä ole muilla sen jälkeen neulonut. Ja mie kun luulin, että bambut on parhaat! Mietin vain, että onko muut saaneet poikki niitä? Se vaan napsahti poikki, muttei miulla mielestäni ole niin tiukka ote tai käsiala.... No, nyt miulla on tuolla jemmassa 4 varapuikkoja, jos vastaavaa tapahtuu. Ei sitten tartte postia sen takia niin tiuhaan kytätä.

SNY kierros alkaa olla ohi  :(  Tänään oli postissa tullut pakettikortti ja luulen, että se on viimeinen SNY postini. En halua hakea sitä, koska siihen se sitten päättyy.... Ei vaan haen heti aamusta.  Voihan se olla jokin muukin paketti.... On kyllä ihana saada tietää, kuka miulle on noita ihanuuksia laittanut!

Jaahas.... Seuraava sukkapari on tehty, päättely puuttuu. Uusi parikin on jo hyvässä vauhdissa. Siispä jos tästä sohvan nurkkaa suorisi :)  Naamakirja tuli päivitettyä, sinne en mene lainkaan. On se kyllä pirullinen paikka. Sinne oon jäänyt kyllä koukkuun. Nyt olen yrittänyt tietoisesti vähentää siellä oloa ja siksi olen saanut käsitöitäkin tehtyä. Jossain vaiheessa ei syntynyt mitään valmista ja se kyllä harmitti aikalailla.  Onkohan miulla nyt joku elämäntapa- remontti menossa.... ?? Olen ollut kuukauden polttamatta ja se on aika saavutus kyllä. Olen polttanut 26 vuotta ilman taukoja.... Koneella istuminen on vähentynyt ja olen kävellyt töihin ja kotiin. Matkaa on varmaan n. pari kilsaa. Tosin tää on pakkojuttu, kun meillä ei ole perheessä kuin 1 auto. Siippa ajaa sillä yli 80 km työmatkansa / suunta. Olisi kohtuutonta laittaa hänet kävelemään... Vai? :) Olen kyllä esittelyihin iltaisn päässyt, vaan nyt niihinkin tulee taukoa. Se vaan hiljenee esittelyjen osalta loppuvuodeksi. Niin, tästä tuli sitten mieleen...

Olen toiminut nyt yli 5 vuotta Partyliten konsulttina. Rakastan kynttilöitä ja esittelyjen pito on ollut mukavaa! Nyt sitten aloitin lokukuussa  Energetixin Magneettikorujen esittelijänä :)  Näitä molempia siis miun kautta saa ja kutsuja pidän mielelläni! Kaivanpa vielä yhden kuvan tänne ja sitten poistun sohvan nurkkaan.

Kuva on syksyisestä, uusien tuotteiden lanseerauksesta.