Olen ollut aivan puhki... Olen tehnyt 2 hulinapäivää töissä ja pakannut hurjan määrän lihaa palvelevasta tiskistä. Viuluja on nyt maailmalla monen orkesterin verran, puhumattakaan muusta lihasta...  Olen siksi pahoillani, että SNY päivitys tulee näin myöhään. Iltaisin olen vain löhönnyt sohvan pohjalla kera virkkuukuokun ja lankakerän.

 Paketti saapui lootaan keskiviikkona. Oli yllätys, koska luulin jo saaneeni maaliskuun paketin kuun puolivälissä. Se ilmeisesti oli synttärijuttu ja tämä seuraava ihanuus varsinainen kuun muistaminen. Mie en odottanut saavani toista, joten olen niiiiiin kiitollinen tästä. Samalla olen tuntenut piston sielussani, kun en ole asiasta täällä kertonut, saatikka emolle raportoinut ;((

Väri on just miun!!! Saunatuoksu on ihana, vanha ja käytetty tuttavuus. Pähkinäsekoitus on huippu myös. Mutta sitten nuo langat....  Aivan mielettömän ihania. Steppiä olen hypistellyt aiemminkin, pidän siitä. Tämä Londen Madil.... Miten pehmeä! Siis kertakaikkiaaan hurmaava!! Olen siis sanaton ja se on aika paljon se!

Miljoonat lämpimät kiitokset ihunalle SNYlleni. Onnistut yllättämään positiivisesti joka kerran :)